Doktor ok je cuma terkilan sbb x memberitahu dulu berapa kah bayaran setiap rawatan yg dibuat hanya setelah selesai rawatan dan tidak membuat tampalan dgn kemas sehingga saya masih merasa sakit setelah rawatan,saya kembali untuk pastikan kesakitan itu namun doctor menyuruh saya xray dan dikenakan cas sebanyak RM 150 dan RM 40 untuk ubatan kenapa saya perlu bayar sedangkan bkn salah saya,sedih sangat diperlakukan sebegini dan langsung doktor tidak bertanyakqn keaadaan gigi saya.
Ohhhh
Staff is very helpful and friendly. Had a good experience with Dr Fareez. Very patient and knowledgable. Went for a checkup and scaling for a total of RM215. Will visit again πππ
Good experience with Dr Jannah βΊοΈβΊοΈ
Proses X-ray gigi berjalan lancar. Doktor & staf sgt peramah and bagi penerangan yang jelas tentang keadaan gigi sy. Terbaik Dr.Jannah & Azzahra dental.
klinik gigi yg saya percayai dari tahun 2010,, dr yg sangat profesional dr jannah dan staff yg sangat friendly , harga for me berpatutan ,, masaalah gigi je cari dr jannah