Reviews for Klinik Pergigian Ezra

297 reviews • 4.9 average rating

View clinic profile

Latha Raniabout 1 month ago
(5.0)

The best doctor, I like them services

Emeriesabout 1 month ago
(5.0)

got my gigi tampal with a reasonable price here. nice place and staff. dr gave consultation before starting, very friendly^^

Sheena Azizabout 1 month ago
(5.0)
SITI FATIMAH BINTI AHMAD (HAMPANG)about 1 month ago
(5.0)

Bulan lepas pergi scaling..staff n doktor sangat bagus Semalam pergi ingat nak tampal tapi gigi dah rosak kena cabut terus..terus teringat dulu pernah kena cabut ngeri rasa Tapi semalam dr sangat bagus tau2 dah siap.tq dr Izzad n staff klinik...

TUNKU ATIQAH TENGKU HAMNET2 months ago
(5.0)

Had my braces debonded, teeth polished, x-ray, and retainer fixed. Dr Aliah was very helpful and explained how to care for my teeth. It was a very pleasant experience :) Everything was so smooth and my teeth is so smoothhh

nurul aina3 months ago
(5.0)

Suka klinik.Ezra, service bagus. Sebelum buat rawatan siap explain dulu dan sepanjang rawatan doktor sentiasa update step step yang doktor tgh buat. Tebaik. Lepas ni memang akan ke sini je untuk rawatan gigi.