Reviews for Klinik Pergigian i-Pro (Dental Surgery) @ Ampang

193 reviews • 4.9 average rating

View clinic profile

Shamsul Azwan21 days ago
(5.0)

Service terbaik dan klinik sgt selesa. Anak2 dah tak takut nak pergi klinik gigi.

KTUA140 MOHAMAD REZDUAN BIN KAMARUDIN24 days ago
(5.0)

First time buat scaling kat sini dengan Dr. Isaac, terus rasa macam jumpa tempat favourite baru. Paling best sebab tak rasa sakit langsung—rasa santai gila sampai hampir tertidur! Bezanya memang jauh kalau nak bandingkan pengalaman sebelum ni, rasa macam langit dengan bumi. ​Special mention untuk DSA Mai yang sangat membantu, suction kerja on-point buat rasa selesa sepanjang treatment. Dania kat kaunter depan pun peramah sangat, siap bantu proses tukar waktu appointment dengan senyuman dan suara yang mesra gila. Mantap team klinik ni!

Azlina Hakimiabout 1 month ago
(5.0)
Nurul Hudaabout 1 month ago
(5.0)
Hayaty Nasir3 months ago
(5.0)

Highly recommended, for parents and kids too. Doctor Shikin took the time to explain clearly and good with kids!

Raha Azlan4 months ago
(5.0)

My regular dentist - great doctors, kind and patient! Very clean clinic too.